Wij zijn Camiel Noortje.
In de zomer van 2019 vatten we het plan op om voor langere tijd op reis te gaan. Februari 2020 verkochten we ons huis, zeiden onze baan op (onbetaald verlof) en zouden een jaar gaan reizen met onze camper door Europa!
Helaas gooide Corona roet in het eten maar gelukkig konden we het onbetaald verlof terugdraaien en was het mogelijk de opgezegde baan te behouden.
Nu Corona er nog steeds zo ongeveer is, hebben we toch besloten om een verkorte versie van onze reis te maken.
We gaan ruim 3 maanden door Europa reizen. Waar we naartoe kunnen zullen we wel merken maar zoveel mogelijk in de natuur leven is volgens ons een stuk lager in risico dan wanneer we thuis ons leven hebben.
Camperfeels.com gebruiken wij als platform om onze reis en andere creatieve uitspattingen te delen, familie en kennissen op de hoogte te houden.
Hele fijne en veilige trip lieve mensen. Ik ga jullie zeker volgen. Zat ik zie is al gaaf. Keep moving